חדר ארונות רב בלו

חדר הארונות הכי רפלקטיבי שיש

כשאנחנו חושבים על חדר ארונות, בדרך כלל התמונה שעולה לנו לראש היא של מדפים פתוחים, מגירות חשופות, והרבה מקום כדי להתבונן בשניים האחרונים.

אבל מה אם היינו מדמיינים חדר ארונות בדיוק כפי שאנו אומרים אותו, חדר הבנוי מארונות הזזה, סגורים, מעוצבים ויפים.

היתרונות ברורים כמובן, אבק, אסטטיקה ומראה חיצוני אחיד, אלה הפחות מסודרים שבינינו בוודאי יעריכו את העובדה כי חדר כזה נראה תמיד מסודר גם כשמאחורי הדלתות המצב מעט שונה.

אז על מה בעצם מדובר?

חלל המיועד לחדר ארונות שנוצל קצת אחרת, שני ארונות רחף העומדים זה מול זה, שניהם בגימור זכוכית אפורה ולמעשה משקפים זה את זה ונותנים אווירה של חלל גדול במיוחד.

היתרון של מראה גדולה כל כך בחדר השינה הוא ברור ולא צריך להאריך בו, אך היכולת לשתי מראות אחת מול השנייה מאפשרת גם מבט אל הגב, כך שבזמן שאתן מתלבשות תוכלו להבין בדיוק איך הלוק שלכם נראה גם מאחור.

שום חדר ארונות לא מושלם בלי תאורה משמעותית, זאת הסיבה שחדר הארונות הזה מאובזר בשני סוגי תאורה, האחת תאורת תקרה מרכזית שתפקידה לשטוף את החדר באור, והשנייה היא תאורת פסים הממוקמת לאורכו של הארון ומשמשת לשתי מטרות, האחת לעיצוב החדר ומראה מרשים של הארונות והשנייה לתאורה קדמית של המתבונן במראה.

ארונות ההזזה שלפניכם הם ארונות רחף של קלוס והם מאובזרים בטכנולוגיית הזזה אלגנטית המאפשרת תנועה רכה של הדלתות לאורך זמן ועיצוב חסר גבולות.