תמונה חדר ארונות

חדרי ארונות

חברת Kloss, מציעה חדרי ארונות מעוצבים בעיצוב ייחודי ובהתאמה מלאה לצרכים המשתנים של משפחות ויחידים, תוך ניצול מרבי של המקום – בין אם מדובר בארון דלתות הזזה, מדפים, מגירות או תלייה.

חדרי ארונות של חברת Kloss מורכבים מלוחות עץ חזקים השומרים על אורח חיים ארוך ובמראה קלאסי ויוקרתי, וכן במדפים נייחים, מדפים נשלפים, מדפים עבור נעליים, שיטות שונות של תלייה מתוחכמת או הידראולית ומגירות מעוצבות עם סגירות מיוחדות.

לייעוץ ותיאום פגישה עם מעצבת
מלאו את פרטיכם!





    שאלות נפוצות

    • האם כדאי להשאיר את חללי האחסון בחדר הארונות ללא דלתות?
    • האם לבחור בדלתות צירים או בדלתות הזזה עבור חדר הארונות?
    • אילו פתרונות אחסון קיימים עבור הארונות שבחדר הארונות?
    • האם יש פתרונות לפינות חדר הארונות?
    • מהי הדרך הכי טובה למדוד מימדים של חדר כדי לתכנן חדר ארונות?
    תשובה:

    כדאי להעדיף ולסגור גם את חללי האחסון שבחדר הארונות באמצעות דלתות, ולהשאיר רק חללי אחסון נבחרים פתוחים.

    המתח שבין שתי האפשרויות – לסגור את חללי האחסון בדלתות, או להשאיר אותם פתוחים – נובע מן היתרון והחיסרון המרכזיים שבהשארת חללי האחסון פתוחים.

    מצד אחד, הגישה לבגדים אשר ממוקמים בחלל אחסון פתוח פשוטה יותר, ובמיוחד מבחינה ויזואלית, כאשר אנו רוצים לסקור את התכולה של הארונות שלנו.

    מצד שני, גם בתוך חדר ארונות, חללי אחסון אשר אינם סגורים חשופים הרבה יותר לאבק, וכך סביר להניח שהם יתלכלכו מהר יותר, גם בעודם מונחים בחדר הארונות.

    לכן כדאי לבחור רק חללי אחסון נבחרים שיישארו פתוחים עבור הגישה הנוחה, ואלו הם כאלה שהתכולה שלהם אינה כוללת בדים טבעיים אשר רגישים יותר לאבק ולקרדית האבק.

    תשובה:

    ארון דלתות הזזה, ללא ספק.

    חדר הארונות הוא לרוב חדר קטן, ואנו שואפים לחסוך בכל החלל שלו ככל האפשר – ארון דלתות הזזה הינו חסכוני הרבה יותר במקום, כאשר דלתות צירים נדרשות לחלל נוסף כדי שיוכלו להיפתח כהלכה.

    תשובה:

    פתרונות האחסון עבור חדר הארונות הם מרובים ומגוונים, וכוללים ראשית כל את פתרונות האחסון הסטנדרטיים והכלליים, כמו מדפים, מגירות וכדומה.

    אך בנוסף לאלו, ניתן למצוא פתרונות אחסון ייעודיים לסוגי בגדים מסוימים, כמו פתרון קולבים עבור חולצות, מכנסיים, בלייזרים, מעילים וכדומה, וכן מתקנים ייעודיים לסוגי בגדים שונים, לחגורות, לנעליים ועוד.

    תשובה:

    בהחלט, הקו המנחה בתכנון חדר הארונות הוא ניצול החלל, וכך בהחלט ישנם פתרונות עבור פינות החדר כדי שגם החלל שלהם ינוצל.

    את חללי הפינות ניתן לנצל לאחסון בעל גישה נמוכה יותר, עבור תכולה אשר השימוש בה הוא בתכיפות נמוכה יחסית, או לחילופין, ניתן לשלב שלל פתרונות חדשניים אשר מאפשרים גישה נוחה גם לחלל הפינה, וכך למצות את הפוטנציאל הטמון גם בהם.

    תשובה:

    כדי לתכנן היטב את חדר הארונות, צריך לקבל מושג מדויק אודות המימדים של החדר, ולכן שלוש מדידות פשוטות לרוחב, אורך וגובה לאו דווקא מספיקות.

    הקירות בחדרים רבים עשויים להיות לא ישרים לחלוטין, וגם הנטיות הקלות צריכות להיכלל בחישובים כדי שיהיה ניתן לחשב היטב את הארונות.

    לכן, כדאי לבצע מדידות עבור הצלעות של החדר, כלומר, מדידות מכל פינה תחתונה של החדר אל הפינה התחתונה הסמוכה, ומכל פינה תחתונה של החדר אל הפינה העליונה שמעליה.