ארון עם טלוויזיה

מציבים רף חדש בעולמות הריהוט

רשת Klöss מציגה עולם שלם של ארונות וחללי אחסון בלתי שגרתיים הניצבים בחזית החדשנות בהתאמה אישית לכל
צורך. סוד הקסם: חומרי גלם משובחים, טכנולוגיה מתקדמת ויכולת "להגשים חלומות עיצוביים"

תקופת הקורונה סיפקה עבור רבים מאיתנו הוכחה ניצחת לחשיבותו של המרחב הביתי. הזמן הממושך במסגרתו "נאלצנו" לשהות במחיצתו בין שלל הסגרים והבידודים, העלה את קרנו של תחום עיצוב הבית, שזכה מצידו לעדנה מחודשת עם מגוון אפשרויות מתקדמות.

מי שניצלה את ההזדמנות באופן מרשים לאורך כל התקופה היא חברת Klöss המציעה עולם שלם של ארונות מתקדמים ופתרונות הכוללים חללי אחסון בלתי שגרתיים, המיועדים לכל מטרה ומאפשרים לקהל הלקוחות להגשים את מאווייהם.

מי שאמון על סוד ההצלחה של הרשת הוא המייסד והבעלים, יהודה יצחק, בעל ניסיון של כחצי יובל בתחום הריהוט. את דרכו החל יהודה בצוותא עם אשתו, עינת, בשעה שהקימו את "מפעלי בית הספה" בקריית ביאליק, בדרך להקמת אימפריית ריהוט בקנה מידה ארצי המהווה אבן שואבת עבור לקוחות מכל רחבי הארץ ואף מעבר לים. 

"הכל קרה די במקרה", משחזר יצחק במבט לאחור. "קצת אחרי השחרור מהצבא, נקראתי לסייע לבן משפחה במפעל רהיטים. תוך פרק זמן קצר כבר מצאתי את עצמי שקוע עמוק בפנים ומנהל את המפעל בעצמי. בשלב מסוים החלטתי ללכת צעד אחד קדימה. תחילה פתחנו מרפדיה קטנה של 600 מ"ר שעסקה בייצור של ספות נוער, ומשם התפתחנו לחברת 'זולה' שמתמחה עד היום בריהוט שלם לחדרי ילדים ונוער".

איכות המוצרים, תודעת השירות הגבוהה, כמו גם הביקורות החיוביות מצד הלקוחות הובילו אתיצחק להמשיך לכוון מעלה, כשייסד ב-2010 את רשת Klöss ,שעשתה כברת דרך יוצאת דופן ונחשבת כיום לגאווה ישראלית בתחום הריהוט בכלל ופתרונות אחסון וארונות איכותיים בפרט, תוך התבססות על פטנטים ייחודיים ואפשרויות עיצוביות יוצאות דופן. 

המייסד והבעלים, יהודה יצחק: "יש לנו את היכולת להציע ארונות ופתרונות אחסון ברמת דיוק מקסימלית, שכן כל המכשור ותהליך העבודה במפעל מתבצע בצורה ממוחשבת לחלוטין, על בסיס תהליכי אוטומציה ולייזר הניצבים בחזית החדשנות. כך אנחנו מסוגלים להגשים חלומות ולהגיע לרמת יצירתיות שטרם נראתה עד היום"

להיענות כמעט לכל דרישה או צורך מצד הלקוחות

בין מאות מוצרי החברה נמנים כיום ארונות פתיחה והזזה המותאמים לכל חללי הבית (מטבח, פינות אוכל, חדרי ילדים ועוד) יחד עם התמחות בכל תחום חדרי הארונות, כולל מתן מענה לכל צורך עיצובי או קומפקטי (לדוגמה: ארונות עם תאורה, מגירות תכשיטים, כספות, חללי אחסון ייעודיים לתיקים ונעליים) והיד עוד נטויה.

"מה שמאפיין אותנו לאורך כל הדרך, וזה גם מה שהופך אותנו למובילים בתחומנו הוא הרצון 'להתפרע' יחד עם השיגעונות של הלקוחות שלנו", מדגיש יצחק. "אם בעבר אנשים לא הקדישו תשומת לב יותר מדי לארון, כיום הקערה התהפכה על פיה. אנשים מבטלים חדרים שלמים לטובת בנייה של חדרי ארונות גדולים ומרווחים, כך שיתנו מענה מגוון לצרכיהם. הקורונה המחישה לנו שהבית הוא למעשה המלון הכי טוב שיש לנו, כך שהגיע הזמן להשקיע בו".

חדרי הארונות של קלוס

לשאלה מה מייחד א ת Klöss בהשוואה למתחרות בשוק, מבהיר יצחק: "אין חומר גלם שלא נמצא אצלנו. העובדה הזו מאפשרת לנו להיענות כמעט לכל דרישה או צורך מצד הלקוחות שלנו, כולל אחריות של עשר שנים על כל סוגי המוצרים. אין לכך אח ורע בשום מקום אחר, באחריות. אוסיף לכך את היכולת שלנו להציע ארונות ופתרונות אחסון ברמת דיוק מקסימלית, שכן כל המכשור ותהליך העבודה במפעל מתבצע בצורה ממוחשבת לחלוטין, על בסיס תהליכי אוטומציה ולייזר הניצבים בחזית החדשנות. זוהי בעצם הסיבה שאנחנו מסוגלים להגשים חלומות ולהגיע לרמת יצירתיות שטרם נראתה עד היום".

זה דורש הסבר.

"אנחנו ב – Klöss יוצאים מגדרנו על מנת להתאים ללקוחות שלנו מוצרים שלא רק ישרתו אותם לאורך שנים, אלא גם כאלו שיאפשרו להם להתפאר במוצרים אקסקלוסיביים שיעניקו להם חוויה מלאה ובטווח מחירים גמיש המותאם לכל כיס"

הרחבת מנעד הלקוחות של הרשת

נכון להיום פרוסה Klöss עם שבעה סניפים ברחבי הארץ, מבאר-שבע בדרום ועד חיפה בצפון, ומצבת עובדים המונה -כ-140 איש באולמות התצוגה ובמפעל ייצור מפואר המשתרע על פני קרוב ל-7000 מ"ר באזור התעשייה תפן שבצפון.

בין כתליו של המפעל מתבצעת פעילות ייצור המתנהלת בצורה ממוחשבת לחלוטין, תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים ללא מגע יד אדם (פרזול בתוצרת עצמית, רובוטים לצביעה, פולימר והדבקות, תוך מתן דגש על בקרת איכות קפדנית המותאמת לצרכן הישראלי).

בימים אלה נמצאת Klöss במגמת התרחבות גם אל עבר מחוזות חדשים, כאשר רק לאחרונה לקחה על עצמה פרויקט פורץ

דרך הכולל ייצור והתאמה של מאות ארונות עבור שני בתי מלון חדשים בדובאי. המטרה: הרחבת מנעד הלקוחות של הרשת, מעבר לצרכן הפרטי, גם אל מחוזותיו של ענף המלונאות, תוך שמירה על מרכיבי היוקרה והסטייל המאפיינים את Klöss מאז היווסדה.

"אנחנו מציבים רף חדש בעולמות הריהוט", מכריזה אודט יחיאל, מנהלת סניף הדגל של Klöss בחוצות המפרץ, המשמשת גם כמנהלת קשרי אדריכלים ומעצבים של הרשת בצפון, תוך שהיא עומדת על מספר יתרונות מובהקים הממצבים את Klöss בקדמת הבמה. "בחודשים האחרונים ישנו ביקוש הולך וגובר לארונות עם דלתות הזזה בעלות מנגנוני רחף חיצוניים. היתרון של המנגנונים הללו הוא שהם לא צוברים אבק על גבי המסילות, כך שבכל פעם שהלקוח פותח או סוגר את הדלת, המנגנון מבצע פעולת ניקוי אוטומטית בעזרת נברשת ייעודית. אנחנו משלבים גם פטנט רשום הכולל מנגנון מסוג MH לדלתות כנף המסוגלות לשאת משקל של עד 100 קילוגרם. המשמעות היא שדלת הארון לעולם לא תקבל 'בטן' ותשמור על מראה אחיד ויוקרתי למשך שנים".

עוד מציגה יחיאל מוצרים ייחודיים על טהרת הרשת, הכוללים מגירות לגר-בוקס עם מגנון שליפה מלאה, אפשרויות הלבשת ידיות אינטגרליות לארונות בכל הצבעים, ארונות פתיחה בהתאמה אישית, שימוש בחומרי גלם מובחרים (צביעה בתנור מסוג "שלייף", פולימר, ננו-קרבון, פריזמה יהלום) ועוד.

ומה באשר לעתיד? ב-Klöss

לא קופאים על השמרים ומתכוונים להמשיך בפיתוח של ארונות יוקרה ופתרונות אחסון מתקדמים, כולל עבור חדרי אמבטיה, קמינים ומזנונים לסלון. "הוכחנו כי מאז ומתמיד אין סוף למעוף של הרשת", אומרת יחיאל. "נמשיך להשקיע את מיטב המשאבים כדי לספק לקהל הלקוחות את פתרונות האחסון האיכותיים ביותר ובסטנדרט המוביל בישראל".