שני ארונות, ושפת השקט.

אחת המילים הבולטות בתחום העיצוב היא 'שפה'. זה לא סוד שהעין שלנו אוהבת הרמוניה, היא נהנית לראות אלמנט אחד מדבר עם האלמנט שליידו באותה שפה,

המושג הזה כל כך חזק עד שנדמה שלכל דבר 'יפה' יש 'שפה' משלו, הפרוייקט של המעצבת מיכל אליאל מביא לידי ביטוי את השפה הזו לחדר השינה. קונטרסטים בין כהה לבהיר, זכוכיות כהות ומרקם עץ גושני ואחיד יחד עם פשטות לבנה הביאו איתם סוג של שקט לחדר השינה, שקט שאפשר לראות בכל תמונה.

הפרוייקט הזה שכולל שני ארונות הזזה באיזור ייעודי בחדר השינה יוצר למעשה חדר ארונות סגור שמעניק גם נוחות יומיומית, גם שמירה על הבגדים בתוך ארון סגור וגם יתרון עיצובי, שכן דלתות הארונות הסגורים העניקו למיכל הזדמנות ליצור מהן מראה גדולה וכהה שגם תשקף ותגדיל את החלל בתוכן וגם יהוו חלק מהשפה העיצובית וינחו קו של צבעים וטקסטורה.

ארונות ההזזה שאתם רואים לפניכם הם ארונות רחף, משמע שמסילותיהן נסתרות מן העין והדלתות מהוות חזית אלגנטית ואחידה ללא הפרעות. כדי להשוות זאת למנגנונים הישנים יותר, דמיינו מה היה קורה אילו מעל ומתחת לדלתות היינו רואים מסילות גדולות ומגושמות. בתוך החדר, בנוסף לשתי שידות הנוחות ליד המיטה, תכננה מיכל יחד עם מעצבי קלוס גם שולחן איפור מרווח, הכולל מגירת תכשיטים שחזיתה שקופה לנוחות מירבית.

קראו עוד: