הכירו את הדור החדש של ארונות הטלוויזיה

ארונות הזזה 2 דלתות

ארון הזזה 2 דלתות קונים בקלוס!

ארון הזזה 2 דלתות הוא פתרון האחסון המושלם עבור חדר שינה בו המרחב מצומצם והשטח מינימלי.

ארונות הזזה 2 דלתות עם מראה עוזר לנצל את השטח בצורה המקסימלית ופותח לכם יותר מרחב תנועה.

התאמת ארון 2 דלתות עם מנגנונים טכנולוגיים חדישים, איכות גבוהה בדוקה ומגוון רחב של עיצובים בהתאמה אישית של ארונות 2 דלתות!

כל אחד ואחת יכולים למצוא ארונות הזזה עם 2 דלתות מושלמים בקטלוג של Klöss וליהנות מארון 2 דלתות מעולה במשך שנים רבות.

ארונות הזזה 2 דלתות לא מספיק לכם? בררו גם על ארונות הזזה 3 דלתות, ויש גם ארונות הזזה עם טלוויזיה!

הקפדה על גימור ואיכות גבוהה ביותר בארונות
הקפדה על גימור ואיכות גבוהה ביותר
ארון מוצר כחול לבן גאה מיוצר בישראל
מוצר כחול לבן גאה מיוצר בישראל
הובלה והתקנה של הארונות בפריסה רחבה בכל הארץ
הובלה והתקנה בפריסה רחבה בכל הארץ
שירות אישי וליווי מקצועי לאורך כל הדרך
שירות אישי וליווי מקצועי לאורך כל הדרך

עיצוב חדר בעל שטח מוגבל הוא אתגר שיש לקחת בחשבון כל פרט עיצובי, אין מקום לטעויות, כל פריט ופריט חייב להיות במקום המדויק לו. כך גם הארון, הרי אין חדר ללא ארון, ולרוב זהו אחד הרהיטים הגדולים בחדר, לכן האפשרות לעצב אותו בצורה מיטבית היא מכרעת בעיצוב החדר. ארונות הזזה 2 דלתות הם פתרון אידאלי למצבים אלו.

 

למה ארון הזזה 2 דלתות?

עיצוב של חדרי ארונות יכול וצריך להיות משימה שכולה כיף. כאן בעצם אנחנו מתכננים עבור עצמנו את האזור שכנראה לא יהיה חשוף לכלל הציבור ושם נוכל לשחרר קצת וללכת עם הרצונות שלנו. השימוש בארונות הזזה הוא למעשה אפשרות להנות מארון מעוצב ללא חשש מהשטח שהדלתות שלו ייקחו לנו משטח החדר. הרעיון המרכזי העומד מאחורי העיצוב של ארונות הזזה הוא בעצם ניצול מקסימלי של השטח באופן כזה שנשאר לנו מרחב רב לעיצובים מפתיעים ומגוון אפשרויות.

 

הגודל לא קובע

הבחירה בארון הזזה מגיעה ברוב גדול של המקרים בשל הצורך להתחשב באילוצים של מקום ושטח בחדר. לכן הרעיון של השימוש בארון הזזה 2 דלתות הוא מקובל ומומלץ. מגוון האפשרויות של דלתות ההזזה לעומת הדלתות הנעות על צירים מאפשר גם עיצוב ארון שגודלו יהיה גדול יותר מארון שהדלתות שלו נפתחות בשל העובדה שאין השפעה למשקל הדלת. ארון הזזה 2 דלתות יוכל לתת לנו מגוון רחב של אפשרויות מיקום, למשל הצבת הארון בתוך החדר, זאת מכיוון שאין לו מגבלה של מקום מעבר לגודל שלו. ניתן למקם בסמוך אליו פריטי עיצוב נוספים מבלי שאלו יפריעו לשימוש בארון.

 

יתרונות עיצוביים לארון הזזה 

לארונות הזזה יש מגוון רחב של יתרונות בעת עיצוב החדר הנה שלושה בולטים שבהם.

משחקי צבעים – דלתות ההזזה הם למעשה כמו תמונה גדולה אשר נמצאת בחדר. ניתן בשילוב של צבעים ועיצובים להגיע למצב של תמונה מתחלפת, של רקעים שזזים בחדר, המומחים שלנו בKlöss ישמחו לעזור לכם. 

השימוש במראה – ארון הזזה הוא מושלם להיעזר באחת מהדלתות כמראה בגדלים שונים בעיקר מראות בעלות שטח פנים גדול. הדלת פשוט סוחבת אותה. 

חיסכון במקום – העדר הצורך בפתיחה של הדלת כלפי פנים החדר מאפשרים מיצוי מירבי של שטח החדר.                

                                                                                                                       

המקצוענים של Klöss

איך אנחנו לוקחים את כל המידע שיש לנו והופכים אותו לבחירה הנכונה? בדיוק בשביל זה כדאי לפנות אלינו ל Klöss המגוון הרחב, אפשרויות העיצוב והפתרונות הטובים ביותר, יחד עם השימוש בחומרים הטובים ביותר שיש ומעל הכל הצוות המצוין שלנו שיענה לכל בקשה הן באתר או באחד הסניפים שלנו. נשמח לראותכם ולהגשים כל חלום שיש לכם.

העיצוב שלכם, הבית שלכם, החלום שלכם. אנו כאן בשבילכם להגשים לכם את חלום העיצוב בבית הפרטי שלכם. אל תתפשרו על פחות מהטוב ביותר.