ארון הזזה 3 דלתות
ארון 3 דלתות הזזה

ארונות הזזה 3 דלתות

אם חיפשתם ארון הזזה 3 דלתות – הגעתם למקום הנכון!

אז למה ארונות הזזה 3 דלתות? בחדר שינה מרווח או בכל חלל גדול נרצה לשמור על אווירה פתוחה ככל האפשר תוך ניצול מקסימלי של השטח, לכן ארון הזזה 3 דלתות עם (עם מראה או לא) ברוחב 180 ס"מ מתאים בדיוק.

ארון הזזה 3 דלתות בעל סגירה אחידה במישור ועיצוב נהדר בהתאמה אישית לטעם הלקוח עושה את החדר למיוחד במינו, מבלי להוסיף ולהעמיס עליו.

מוזמנים ליהנות מפתרונות האחסון המתקדמים והנוחים בעולם וכן מעיצוב החדר באופן מיוחד ומקורי עם ארון הזזה 3 דלתות של Klöss המושלם לאחסון רב בחדר בעל קירות גדולים.

מחפשים ארונות הזזה 2 דלתות? תעברו לכאן!

צפו בקטלוג ארונות הזזה 3 דלתות – לחצו על התמונות >>

בכל חלל בוודאי בחלל גדול נרצה לייצר תחושה נעימה, תחושה כזאת שהחלל מייצר גם טעם עיצובי מצוין וגם יכולות פרקטיות שיהפכו את החלל שלנו למקום מושלם. איך נבטיח שדווקא הארון שלנו, אותו פריט שחייבים אותו ולא תמיד מנוצל נכון, יהפוך להיות הפריט שסביבו נע העיצוב בחדר? ארון הזזה מעוצב יכול להיות הפתרון המושלם.

 

למה ארון הזזה 3 דלתות?

בחרנו לעצמנו ארון גדול ונוח, ארון שיוכל להכיל לתוכו את כל מה שאנחנו צריכים לפי טעמנו האישי, עכשיו נשאר להבין איך בדיוק אנחנו רוצים שהכל יקבל את הטאצ' הסופי הנכון. ארונות פתיחה יעניקו לכם את הפתרונות המושלמים. היכולת שלנו ב Klöss לספק לכם מוצר ייחודי באיכות גימור מצוינת תעניק לכם את השקט שבבחירה ארונות הזזה 3 דלתות. אפשרויות לארון שהדלתות שלו נפתחות בקלות, מבלי לשבור את קו הארון, ביחד עם העובדה שהדלתות גדולות ונוחות הן למעשה התשובה הברורה לשאלה, למה ארון הזזה 3 דלתות.  

                                                                                           

אפשרויות עיצוב בארונות הזזה עם 3 דלתות

מעבר לנוחות התפעולית הברורה בכל פעם שתיגשו אל הארון, לא ניתן להתעלם מהאפשרויות הרבות של העיצוב הן בארון לחדרי שינה והן בעיצוב חדר ארונות.

משחקי צבעים  –  ארונות הזזה 3 דלתות הם כמו דף ציור חלק שאפשר לעצב אותו כמעט בכל דרך. תוכלו לבחור צבע אחיד לכל הארון, תוכלו עם תרצו להחליף צבע לכל כנף של דלת או לשלב ממגוון עצום של דוגמאות, אין כמעט גבול לאפשרויות. 

מראה – מה יותר כיף ונוח להביט על עצמך מתוך מראה גדולה שמראה לנו את כל מה שצריך. בעת השימוש בארונות הזזה האפשרות להרכיב מראה גדולה מאד על אחת הכנפיים, או על כולן היא פשוטה ומעניקה ייחודיות מעניינת לחדר שלכם.

התאמה לקו עיצובי –  הארון שלכם לא חייב לשבור את העיצוב הכללי של הבית, היתרון של ארון הזזה הוא באפשרות שלו גם להתאחד עם הקו הכללי של הבית וגם לתת מנגד שבירה של הצבעים, אצלנו בKlöss נשמח להתאים לכל אחד את החלום שלו.

 

הגודל כן קובע

בעת המחשבה על ארון הזזה בעל נפח גדול ניתן לשלב בתוכו כל כך הרבה אלמנטים, ולכן יש כאן חשיבות עצומה לגודל של הארון, בתוך ארון הזזה עם 3 דלתות שכזה תוכלו לשלב גם ארון לבגדים וגם טלוויזיה נסתרת בתוך חדר השינה שלכם, הגודל מאפשר פתרונות שיפתיעו אתכם ואת האחרים.

 

Klöss עולם של ארונות מתקדמים

אנחנו ב Klöss מאמינים באיכות של מוצרינו ובהתאמה מדויקת של הפריט המתאים לכל לקוח. כל זאת תחת הקפדה לשימוש בחומרי גלם מעולים המיוצרים אצל היצרנים הטובים בעולם. הצוות שלנו בחנויות ברחבי הארץ או באתר החברה ישמחו לתת לכם את הסיוע למצוא בדיוק את מה שאתם רוצים ולא פחות חשוב מכך את מה שאתם צריכים. 

 

הקפדה על גימור ואיכות גבוהה ביותר בארונות
הקפדה על גימור ואיכות גבוהה ביותר
ארון מוצר כחול לבן גאה מיוצר בישראל
מוצר כחול לבן גאה מיוצר בישראל
הובלה והתקנה של הארונות בפריסה רחבה בכל הארץ
הובלה והתקנה בפריסה רחבה בכל הארץ
שירות אישי וליווי מקצועי לאורך כל הדרך
שירות אישי וליווי מקצועי לאורך כל הדרך