ארונות הזזה

ארונות הזזה

ארון הזזה קונים בקלוס!

ארון הזזה הוא פתרון האחסון המושלם עבור חדר שינה בו המרחב מצומצם והשטח מינימלי.

ארונות הזזה עם מראה עוזר לנצל את השטח בצורה המקסימלית ופותח לכם יותר מרחב תנועה.

התאמת ארון עם מנגנונים טכנולוגיים חדישים, איכות גבוהה בדוקה ומגוון רחב של עיצובים בהתאמה אישית של ארונות!

כל אחד ואחת יכולים למצוא ארונות הזזה מושלמים בקטלוג של Klöss וליהנות מארון מעולה במשך שנים רבות.

הקפדה על גימור ואיכות גבוהה ביותר בארונות
הקפדה על גימור ואיכות גבוהה ביותר
ארון מוצר כחול לבן גאה מיוצר בישראל
מוצר כחול לבן גאה מיוצר בישראל
הובלה והתקנה של הארונות בפריסה רחבה בכל הארץ
הובלה והתקנה בפריסה רחבה בכל הארץ
שירות אישי וליווי מקצועי לאורך כל הדרך
שירות אישי וליווי מקצועי לאורך כל הדרך

שאלות נפוצות

  • מה ההבדל בין ארונות הזזה וארונות פתיחה?

  • ארון הזזה 2 דלתות או 3 דלתות - מה עדיף?

  • ארון הזזה לבן, שחור או שקוף - מה הבחירה העיצובית הנכונה?

  • איך לבחור ארון הזזה מומלץ ואיכותי?

  • מחיר ארון הזזה - כמה עולה ארון הזזה מעוצב?

  • האם ניתן להזמין ארון הזזה לפי מידה?

  • האם יש פתרון לארון הזזה פינתי?

תשובה:

ארונות פתיחה והזזה מגיעים בצורות ובהרכבים שונים, המשותף להם הוא היכולת לאחסן, והצורך בעיצוב חיצוני מרהיב, אלא שצורת הפתיחה של כל אחד מהם שונה ומשפיעה על הפרקטיקה בחלל. דלתותיו של ארון הפתיחה נפתחות ככנפיים כלפי המשתמש, כך שמעבר לשטח אותו תופס הארון, יש לייצר בחלל מקום גם לדלתות, וכן לתכנן מקום שיאפשר גם עמידה נוחה בזמן שהארון פתוח. אם גודל דלת ממוצעת בארון פתיחה הוא 55 ס"מ אזי שהמרחק הרצוי מהארון יהיה לפחות מטר. את ארונות הפתיחה ניתן לעצב בדרכים שונות, ביניהם בסגנון כפרי, מודרני, על ידי דלתות שקופות או בעלות צורות וחריטות שונות, כמו כן ניתן לחלק את ארון הפתיחה לאזורים פתוחים וסגורים ולשמש גם כפינת איפור, מדפי נוי ועוד.

ארונות הזזה הם ארונות שדלתותיהן נפתחות באופן אופקי, לצדדים, כך שפתיחתן אינה דורשת מקום נוסף בחלל. גם לארונות אלה יתרונות רבים וכמה חסרונות, הם נוחים לשימוש וכאמור, תופסים פחות מקום בחלל, אך הם מאובזרים במנגנוני הזזה מורכבים, בולמים ומסילות אשר הופכים את הטכנולוגיה למורכבת יותר.

בנוסף, בעוד שבארון פתיחה כדי להגיע לעמודה מסויימת בארון יש לפתוח דלת אחת מתוך כמה, הרי שבארון הזזה ישנן בין 2 ל 3 דלתות בדרך כלל, והגעה לאזור מסויים דורשת פתיחה של כל הדלת במלואה.

תשובה:

הבחירה בין 2 או 3 דלתות לרוב תלויה בגודל הארון ובעיצוב המתבקש. ארון בעל 2 דלתות מביא איתו מראה חלק ונקי יותר עם הפרדה אחת בלבד במרכז העיצוב. בעוד שארון עם 3 דלתות יהיה אסטטי מעט פחות. דלתותיו יתחלקו ל- 2 דלתות שקועות, ודלת אחת בולטת.

עם זאת, ארון בעל 3 דלתות הוא דינמי יותר ונוח יותר בהגעה לאזור ספציפי בתוך הארון, שכן כדי להגיע לדוגמא למרכז הארון יהיה צורך לפתוח רק את הדלת המרכזית, ובארון בעל שתי דלתות יצטרך המשתמש לפתוח את הדלת מן הצד ועד לפתיחה מלאה.

תשובה:

בעיצוב, כמו בעיצוב, טעם הוא שם המשחק, קשה להגדיר מה נכון, שכן לכל חלל הכללים שלו, נוכל רק לאפיין ולומר כי ארונות לבנים לרוב משרים רוגע, ומשחקים תפקיד חשוב ביצירת חלל רומנטי ונעים, בעוד שארונות שחורים לרוב מתחברים עם חללים מודרניים, חדשניים וקרים יותר.

לעומת שני אלה, הארונות השקופים הם קטגוריה בפני עצמם, מדובר על מוצר מרהיב שמתאים לטיפוסים מסודרים ומאורגנים שאסתטיקה נמצאת בראש מעיינם. התוצאה, כאשר הארון מוטמע בצורה נכונה בחלל, יוצאת דופן.

תוצאה טובה עוד יותר מתגבשת כאשר הארון מאובזר בתאורה פנימית שמדגישה את היותו שקוף.

תשובה:

כלל האצבע בארונות הוא קודם כל אבא ואמא, ארון הזזה הוא מוצר מורכב הכולל מנגנון, ומרכב מכאני עדין, הטיפול בו הוא לא פשוט והרכבתו דורשת ידע ומקצועיות. על כן גולת הכותרת היא הספק עצמו, מי שמוכר ארונות כאלה נדרש למיומנות, לניסיון של שנים רבות, ולכח עמידה של שירות לקוחת ומתן פתרונות במקרה של תקלה.

מעבר לכך, שוק ארונות ההזזה הוא מגוון, אך מעטות החברות הנותנות פתרונות עדכניים, מודרניים, חדשניים, לדוגמת חומרים חדשים, יכולות חדשות, עיצובים מעודכנים וטכנולוגיות מעודכנות. חפשו את מי שמציע קצת מעבר ל'ארונות' אלא באמת ובתמים חי את התחום.

תשובה:

ארונות ההזזה בקלוס כמו שאר המוצרים שלנו מותאמים אישית, כך שגודלו, צורתו, ויכולותיו של הארון הם פונקציה של הדרישות והטעמים שמציג הלקוח. תפקידנו להתאים את הארון כמו כפפה ליד. מכאן גם מגיע המחיר הדינאמי מאוד לארונות מסוג זה התלוי בגודלו של הארון, באביזרים המגיעים איתו, בסוג מנגנון ההזזה ובעיצוב החיצוני והפנימי.

תשובה:

בוודאי, כל הארונות בקלוס מותאמים אישית וניתן להזמינם בכל מידה, צבע וסגנון, אנו דואגים לרענן את התצוגות, חומרי הגלם והיכולות כדי שהאפשרויות יהיו בלתי מוגבלות, לא רק במידה, אלא בכל מאפיין של הארון. הכל כדי שתדעו שבחרתם את הארון המושלם עבורכם.

תשובה:

בוודאי, הארונות הפינתיים פותרים בעיה, בעוד שקיר רחב מאפשר מקום להרבה דמיון, פינת החדר, ללא תכנון מראש, יכולה להוות אתגר. ארון פינתי מנצל לחלוטין את החלל ופותר את הבעיה. הארונות הפינתיים עושים שימוש במגירות, במדפים ובתלייה זוויתית על מנת לאפשר הגעה נוחה לכל בגד.