ארון הזזה עם טלוויזיה
ארונות הזזה עם טלוויזיה
ארון הזזה עם מקום לטלוויזיה
ארון TV רחף 6 מטר
ארון טלוויזיה

ארונות עם טלויזיה

מחפשים ארונות עם טלוויזיה? אתם במקום הנכון! ארון טלוויזיה הוא למעשה ארון עם מקום לטלוויזיה – הוא עוזר לכם לשמור על מרחב פתוח בחדר השינה ולייעל את ניצול השטח.

ארון עם טלוויזיה מעניק לחדר מראה יוקרתי ואלגנטי ומעניק לכם חווית צפייה ייחודית.

ארונות עם טלוויזיה של Klöss משלבים בין האיכות הגבוהה של הארונות שלנו לחוויית צפייה ברמה הגבוהה ביותר כדי שתוכלו ליהנות מחדר השינה שלכם באופן הטוב ביותר.

מעוניינים בפרטים נוספים על ארון עם טלוויזיה? סיוע בבחירת ארון טלוויזיה? דברו איתנו ונשמח להתאים לכם ארון עם מקום לטלוויזיה ולענות על כל השאלות!

עוד יכול לעניין אתכם: ארונות רחף | חדרי ארונות | ארונות הזזה 3 דלתות

הקפדה על גימור ואיכות גבוהה ביותר בארונות
הקפדה על גימור ואיכות גבוהה ביותר
ארון מוצר כחול לבן גאה מיוצר בישראל
מוצר כחול לבן גאה מיוצר בישראל
הובלה והתקנה של הארונות בפריסה רחבה בכל הארץ
הובלה והתקנה בפריסה רחבה בכל הארץ
שירות אישי וליווי מקצועי לאורך כל הדרך
שירות אישי וליווי מקצועי לאורך כל הדרך

שאלות נפוצות

  • האם ארונות עם טלוויזיה מתאימים רק לחדר השינה?

  • האם הטלוויזיה בארון הזזה תהיה גלויה תמיד?

  • האם ניתן לחדש ארון הזזה עם טלוויזיה ישן?

  • מה עושים עם ארון עם טלוויזיה כאשר עוברים דירה?

  • מה יאפיין את תא האחסון בו תמוקם הטלוויזיה?

תשובה:

לא, ארונות עם טלוויזיה יכולים להיות פתרון יעיל עבור כל חלל בבית בו נרצה למקם טלוויזיה.

מעטים החדרים בבית אשר אין בהם פתרונות אחסון כלל, ואם אנו רוצים לשלב גם טלוויזיה בחדר המדובר, אין סיבה שלא לאחד את השניים ולהתקין פשוט ארון עם טלוויזיה.

כך, ניתן לשלב אפילו ארון הזזה עם טלוויזיה בסלון, וכך ליהנות ממזנון טלוויזיה מפואר.

תשובה:

לאו דווקא.

ניתן לתכנן את הארון באופן שהטלוויזיה תהיה גלויה תמיד, או שתהיה גלויה כברירת מחדל, וכך להבטיח שהטלוויזיה תשתלב באופן קבוע עם הנוף של החדר.

מנגד, אין מניעה גם לתכנן את ארון הזזה כך שנישת הטלוויזיה תהיה גם היא מוסתרת כברירת מחדל, באופן שיגן על הטלוויזיה מלכלוך ומאבק באופן יעיל יותר.

בררו גם לגבי ארונות רחף

תשובה:

בהחלט, ישנן שלל דרכים בהן ניתן לחדש ארון ישן כלשהו.

הפעולה הפשוטה ביותר לחידוש הארון היא החלפת הדלתות שלו – ארונות הזזה עם טלוויזיה מאפשרים החלפה פשוטה, מהירה ויעילה של הדלתות, ובעוד שהדלתות מהוות את עיקר חזית הארון, דלתות חדשות ייצרו מראה של ארון חדש לחלוטין.

עם זאת, ניתן לבצע עבודה מקיפה יותר, וגם להחליף או לחדש חלק מפתרונות האחסון הפנימיים של הארון, אם כדי לשלב בו מנגנוני אחסון חדשים ואם כדי פשוט להחליף פתרונות שונים שניזוקו.

תשובה:

בפשטות – מעבירים גם את הארון.

ניתן לפרק את הארון בקלות, לשנע אותו אל הדירה או אל הבית החדשים ושם להרכיב אותו מחדש, וכך להימנע מן הצורך ברכישת ארון חדש.

בנוסף לכך, במקרה והמימדים של החדר החדש בו הארון עתיד להיות ממוקם שונים באופן מהותי מן המימדים המקוריים של הארון, ניתן גם לבצע מלאכת שיפוץ וחידוש של הארון אשר יתאימו אותו למימדים החדשים.

תשובה:

בתא האחסון בו תהיה נישת הטלוויזיה, קודם כל יוקצה – מן הסתם – חלל אשר מותאם לטלוויזיה ולמכשירים הנלווים לה (ממירים, מכשירי צפייה, סטרימרים, מערכות שמע וכדומה).

בנוסף לכך, ארון הזזה עם טלוויזיה יתוכנן באופן כזה כך שתהיה גישה פנימית מן הנישה של הטלוויזיה אל החיבורים הרלוונטיים, בהם חיבורים לחשמל, חיבורים לכבלים או ללוויין, חיבורים לרשת האינטרנט הביתית ואף חיבורים למערכות שמע חיצוניים.

לבסוף, מכיוון שתא האחסון בו ממוקמת הטלוויזיה רגיל להיות גלוי באופן קבוע – או לפחות בתדירות גבוהה משאר תאי האחסון – נהוג לעצב את תא האחסון כולו באופן שונה במקצת מתאי האחסון האחרים, כך שיתאם בסגנון שלו לעיצוב החיצוני של הארון במקום לעיצוב הפנימי, ושפתרונות האחסון הנוספים בתא יוצנעו.